Tuesday 29 November 2011

CERITA JE :(

Awak, selama ini saya menjaga hati awak dengan sebaik mungkin,kalau boleh satu nyamuk pon jgn gigit awak, awak letak kita kt mane ? kita sayang awak, kita terpaksa lepaskan awak sebab awak lebih kan KAWAN awak lebih dari DIRI SAYA NIE :) sebab itu la saya lepaskan awak untuk selamanya. kita berdua memang tak tahan lame, byk dugaan menempuh kita, kita byk berkorban demi awak , kita sayang awak ,terima kasih untuk 2 bulan nie sbb awak jaga saya,temankan saya,risaukan saya, semua laa.. tapi lepas nie mungkin hidup awak lebih bahagia dari sekarang nie :) lepas nie dah tak de sape nk risaukan saye, nk text saya :( tak pe la. biar handphone saya sunyi, kata kata terakhir dari saya : awak jaga diri baik baik ye, bila waktu makan, awak makan okay, jgn tk mkn, nanti awak sakit, ILOVEYOU FOR 2 MONTH <3

No comments:

Post a Comment